Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 30. november 2008

My Favorite Penang Hawker Food? Part Two

Først og fremmest vil jeg gerne takke dem, der fortsætter med at se vores blog og undskylder for den manglende post i de seneste par måneder. Vi beklager, at vi Haven? T blevet opdatere bloggen så hyppige som vi gerne vil. Du fortsætte med at bo hos os og støtter os, vil vi gøre vores bedste for at gøre denne blog bedre og bedre.

Som jeg havde nævnt før, de bedste 3 Hawker fødevarer, som jeg gerne er Hokkien Mee, Mee Goreng og Koay Teow Thng. I dag vil jeg give dig den bedste Mee Goreng i Georgetown, Penang. Sandsynligvis den bedste Mee Goreng i Malaysia, som jeg havde aldrig kom på tværs af en anden stall, der er bedre end dette.



Mee Goreng er en meget berømt retter i Malaysia, hvis ikke tager fejl er der stammer fra indianerne og Mamak. Det er ikke svært at finde en mee goreng stall i Penang, de fleste af de fødevarer domstol og fødevarer Center vil sikre, havde en derinde. I dag vil jeg introducere denne særlige mee goreng kaldes? Mee sotong?. Sotong (Blæksprutten) er de vigtigste ingredienser for denne særlige mee sotong, kan du have mee i måde goreng eller Rebus måde.



Jeg personligt foretrækker den goreng stil. Denne mee sotong stall er placeret på Esplanade fødevarer domstol (i nærheden af rundkørslen). Standen kaldes Hameed? PATA? særlige mee, Hameed skal stalden ejer, men indtil i dag, jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad der er meningen med? PATA?. Prisen for den normale del omkostninger RM3.50 og? Kah Liu? (ekstra Blæksprutten) en er RM5.00. Hvis du gør? T gerne mee kan du erstatte den med Beehoon eller KoayTeow. Jeg tror, de smager godt så godt.



Det er den på fotografiet var RM5.00? kah Liu? mee goreng. Som du kan se fra fotoet enorme Blæksprutten anbragt oven på mee goreng. Først den mee vil blive stegt med andre ingredienser gerne tørret tofu, cucur udang, kartofler, æg og deres særlige home-made saucer. Efter mee var stegt til en perfekt plan, det vil blive anbragt i pladen og yderligere Blæksprutten med sovs vil derefter indsættes på toppen af mee.



Sammen med en tvangsindløsning af kalk, de mee goreng sotong er bare så dejligt. Jeg vil vædde på du vil elske det. Prøv det og lad os høre dine kommentarer.

Det er den bedste mee goreng, at jeg nogensinde prøvet af indtil i dag. Personligt vil jeg stemme dette som den bedste mee goreng. Hvis du går der på frokost tid, så bliver du nødt til at forvente en kø i en halv time til 45 minutter. Men tro mig, ventetiden er det værd.

Makan King's ratings = 8.899 ud af 10

Cheers,
-Wasabi King-###!! !!### 1358

Ingen kommentarer: