Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 28. november 2008

Godt nytår, Y'all !

Den nytår tilgange og sammen med det, så gør Det Cruelest måneds anden fødselsdag. Udformet på en lummer vinter eftermiddag, født og opdrættet af forlagets Ecco, det er nu, i tusmørke af 2007, om en smuldrende afgrund. Hvor har de stillinger været? Vil pejlinger af det nye år også ring den endelige vejafgifter for denne lykkelige lille blog? Jeg aver, at jeg ikke kender. Måske, måske ikke. Muligvis. Men muligvis måske.

Ikke at du har brug for mig til at retfærdiggøre mig selv, er det kun en naturlig reaktion, når man ved, hvad de skal gøre, og de er ikke. Jeg tror, de kalder det en undladelsessynd. Men lad os håbe, jeg administrerer, for din skyld og mit, at jeg holder stillinger værd. Er denne stilling værd? Tja, det er bare nødt til at være.

Nå men, jeg vil gerne takke alle, der har opholdt sig op med webstedet. Tak for alle dine skønne kommentarer og begejstring for poesi og litteratur. Jeg ser frem til alle, der kommer næste ... med os ... sammen i en engageret forholdet ... deling alt.

Happy New Year!

Ingen kommentarer: