Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 18. januar 2010

Jungle trekking paa 31 august 09

31/8/09 var vores medeka dag, men mine venner kaldte mig nogle dage tidligere for at gå jungle trekking op Gunung Nuang. Som det skulle være en god øvelse, så jeg besluttede at gå, og det syntes jeg er den ældste i gruppen. Vi forlod min plads på 7:30 og kom hjem kun på 4.

Det er en hård opgave at gå op, men let, når de kommer ned. Tog nogle gode billeder også. Jeg havde en dejlig tid, selv om det var anstrengende, og jeg sov så trygt om natten. Alt i alt seks af os, og alle af dem er unge, undtagen mig den ældste iblandt dem




















































































































































































en af vores venner havde endda hendes sko revet i stykker

Ingen kommentarer: