Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 6. december 2009

How Hard Do You Goer det for folk at goere forretninger med dig?

Dette hurtige indlæg er inspireret af en linje fra en e-mail fra en ven. Hun sagde, at hun ønsker at møde flere mennesker og udvikle flere venskaber. Jeg foreslog hende at arbejde som frivillig for en organisation, hvis mission virkelig taler til hende. Her var hendes svar:

\ "Nå, har frivilligt været lige så meget af en udfordring. Efter chikanen tre ikke-profit her for at hjælpe, og udfylde deres form og ringer og e-maile, gav jeg op på dem. \"


Jeg har hørt det fra andre, og det oplagt at spørge, Hvor svært kan vi gøre tingene for potentielle frivillige, kunder og medarbejdere? Er hassle-faktor for høj? Vil selv de mest engagerede medarbejdere og kunder give op på dig?

Fem tegn på, at du kunne gøre det for svært for medarbejderne at gøre et stort stykke arbejde for dig:

Deres kontor døren er lukket, et parti eller du ofte annullere en-til-ones.It har været mere end en uge siden du sagde blot, \ "lyder som en rigtig god idé, køre med det! \" Og jeg mener ikke efter to timer efter \ "ja, men .. \" Der er en form for alt, og der er en masse bureaukrati, der er involveret i at forbedre den daglige processes.Team / afdeling møder er rutine - samme dagsorden hver gang, og der er ingen nem måde for medarbejderne til at tilføje en foreslået diskussion item.It har været mere end en uge siden en af dit team medlemmer kom til dig med en ny idé, der var en smule, \ "derude. \"


Hvordan gjorde du?

Du kan anvende samme logik til kunder og potentielle frivillige. Jeg arbejdede med en non-profit, der havde en proces, der tog måneder at komme igennem for potentielle frivillige. Der er nødt til at være en bedre måde. Jeg ved, at uddannelse og baggrund kontrol er nødvendig, men frivillige er selve livsnerven i de fleste ikke-profit.

Ingen kommentarer: