Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 23. november 2009

INDSAMLING TIME

En enorm tak. Fra bunden af mit hjerte.

For dem, der via e-mail. Som kommenterede. Hvem ringede, der har gået ved siden af os i vores korte rejse og har vist, støtte og venskab. Vel vidende at jeg ikke er nødt til at gøre det alene, vel vidende folk tænkte på os, og Paul, hele, har været vidunderligt. Hans begravelse var følelsesladet, smukke, personlige, og fuld af varme og kærlighed fra så mange mennesker til en person, der rørte så mange mennesker til gengæld.

Men så er det hele.

Og vi har alle liv. Men ....

Endnu ... der er denne mærkelige limbo jeg befinder mig i. Intens fokus, intens venter, er blevet afløst af ekstrem træthed og mangel på fokus, og mangel på entusiasme og energi. Tid er blevet skæv, og jeg kæmper for at finde balance og jordforbindelse igen. Og jeg forsøger også at omfatte, at en lille, og bare lade det være. Hvis det er, hvad min krop og mit sind er nødvendigt, kan andre ting vente. Jeg nyder tiden ved at løbe og gå, gennemvædning op berusende dufte af foråret jasmin, der fylder gaderne og vognbane måder at nyde de varmere vejr sidder i haven, og nyder de små chancer for at tænke gennem nye projekter og lægge planer for nogle spændende ting i de næste par måneder.

Og i blandt alle, at der lejlighedsvis noget bliver gjort. En linned toppen, lavet af Linnet chambrey linned med masser af indsamler og pufærmer og åg, holdt sammen med lidt Nani Iro tømmer knapper [I'm waiting for mere at nå frem til at afslutte den linje af knapper, så opdelingen sæler hele vejen ned ]. Mønstret er Village kjole af Sugar City og er strålende. Det gik sammen nemt og er pæn og smuk. Jeg vil gerne håber jeg vil gøre mere i hele året. Og ja, jeg er enig - der skal være en voksne version bør ikke der!

Ingen kommentarer: