Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 25. december 2008

vintage plastic holder mit liv sammen

IMG_0653
Jeg købte denne plast vintage boks fra begyndelsen af 1960'erne. Det har gjort det muligt for mig at blive normal i løbet af min udvides sofa ophold. Dette var, hvad boksen lignede Dag 1. Det holdes på plads i mit smertestillende piller og flydende form, Saltine crackere, jul postkort, ipod, Mascara (kun i tilfælde, ha!), Ansigt rensnings vaskeklude ... baggrund: saks, vand, krykker.

IMG_0714

Indholdet af beholderen er blevet opdateret. Jeg har nu en Camel, min Begræns din entusiasme Sæson 3 skiver, en fjernbetjening, en pensel, lotion, og nogle Gerber daisies fra en ven.

Jeg er sikker på, at indholdet vil være anderledes igen i morgen.

jeg lade baby Raya trække på mit knæ. Jeg har ikke et støbt, og jeg er heller ikke bader i 2 uger, så jeg tænkte, ah, hvad dælen.

IMG_0703

Hun især elskede sølv Sharpie. Sagde hun, "Dens gerne male!"

Tak plast sengelamper boks for at holde Sharpies, jeg er forgældede til roll du spillet i at tillade denne art, der skal ...

Faithsalutes tolkning ben kunst på din fritid.

Ingen kommentarer: