Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 24. december 2008

jeg har arbejdet

Som titlen siger, jeg har været at arbejde som et tegn animator i Kansas. Ja, jeg sagde Kansas! Jeg har været ansat på en børns DVD på DXD studier. Det har været et interessant stykke arbejde, og jeg har lært en masse af det. Det er et sted, der kræver en hurtig turn-over sats, så jeg har været i stand til at producere en masse animation i en kort tid. Jeg begyndte at arbejde der på den 12 februar, en måned efter at deltage i Animation Mentor graduering. Inden for to og en halv måned, en anden animator og jeg havde produceret mellem 12-15 minutter af animation på 9 tegn, der omfattede taler biler, mennesker, en ildslukker og brandalarm. Det har fået bedre for nylig, da selskabet er færdig med at arbejde på nogle af de andre store projekter, som blev forebygge at flere mennesker bliver i stand til at animere på denne ene. Nu i stedet for at skulle animere hvert enkelt tegn hver scene jeg kontakt, de har delt dem op mellem animatorer, så vi kan gå ind og fokusere på en, hvilket betyder mindre arbejde på et enkelt skud.

Jeg 'm glad for at sige, at der er mange gode folk, der arbejder der gør det til et sjovt miljø at være i. Det er også cool at arbejde sammen med fyre der kommer ud af forskellige animation skoler: AAU, Ringling, VFS, Art Institute, Full Sail , Og naturligvis mig selv, der fra Animation Mentor. Det betyder nogle interessante samtaler om animation !

Ingen kommentarer: