Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 16. oktober 2010

Dovne Days of Summer

Hvis jeg ikke var så doven, kunne jeg i det mindste scanner i en skitse jeg har gjort under mit nylige rejser. Masser af mennesker i flyet eller lufthavne søger døsig. MEN .... Der er kun 4 dage mere, indtil min datter går i skole og så kan jeg koncentrere mig selv! Jeg kan ikke vente på, at selvom jeg er ked af at sende hende væk igen hver dag (og til at få alarmen vække mig hver dag.)

Jeg har så meget i min hjerne, at jeg er ivrig efter at komme i gang med - jeg har været strømpe op ideer hele sommeren. Gemme dem op, fordi jeg har været alt for \ "doven \" til rent faktisk at få min palet, der er op og arbejde, selv når jeg havde tid. Da jeg gjorde, at dovne kommentar til min ven V. ... Vaughan, sagde hun disse meget kloge og oplysende ting:

ALDRIG CALL IT dovne!

En kunstner (hvilket du er) er ALTID arbejder ... selv når der ikke er maling på paletten, er sammensætningen meter kører stadig ... og farvevælgeren øjne er i en konstant tilstand af at vurdere ...

Det værste for en kunstner er at være alene! Du er pleje din levealder og helbred ved at tage sig af en familie (og organisere te med dine venner ...)

Så der har du det. Jeg har været evaluering og planlægning malerier i flere måneder, og jeg sætter dig på bemærker nu, at der vil være flere små værker kan ses her snart. Og mere mesterværker på vej ud til min ængstelige mursten og mørtel repræsentanter.

Ingen kommentarer: