Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

fredag den 7. august 2009

Design af Miha

Mihaela (Miha) Dosei af Rumænien skrev os for nylig, og jeg ønskede at dele hendes email og fotos hun indgår med dig.
"Som mange af dine læsere, jeg er meget passioneret omkring indretning og forholdsvis nye i det indvendige design område. Da jeg arbejder på voksende min faste din blog er mere end blot en inspiration for mig. Jeg finde din blog unik og jeg ønsker at fortælle dig, det er en kilde til inspiration, ikke kun for mennesker, der brænder for indvendige udsmykning, men også for fagfolk på området rundt om i verden.
Jeg vil gerne dele et par billeder af mit arbejde. Jeg mener, at enhver stil er muligt; ting er ikke meningen, at bare se godt ud, de skal arbejde og være funktionel. Vores hjem skal være et fristed i forhold til omverdenen stress, et sted, der vil beskytte vores rolige og vil tilfredsstille og gør os bedre, en oase af stabilitet og ro, når alt, der omgiver os, er uforudsigelig, og prætentiøs. "
Miha takket så meget for at tillade os dette glimt af dit arbejde, og jeg er ikke i tvivl om du vil have en meget vellykket karriere foran dig.

Ingen kommentarer: